Post Follow Dash
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words-CASPER

A True Love Story

⊰Sweet Dreams⊱
Love does not aks you to discard your pride, it's about protecting a person, don't do this in the future, don't believe people so easily, don't fall in love so easily. Please, become Stronger ♥
"HAI UZZAIR"
[TUAN TANAH'S]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini




Only an act of true love
can thaw a frozen heart
"Casper No Bad Thoughts"


Bestfriends never let you do
stupid things, ALONE!
"Girlfriends For Forever"


bakal exhausted



Assalamualaikum guys ((gais))

"Aku benci LARI tv9"

Ok habis iklan. Aku nak bagitahu ni, Ahad ni aku nak masuk matriks fuhs. Kau bayangkan lah apa aku rasa, aku tak rasa apa-apa HAHAHAHAHAHA. HAHA. Tapi, aku rasa aku akan serabut dengan orientasi. Waktu form 1 orientasi jugak tapi aku rasa waktu form 1 aku tak kisah sebab time tu aku bodoh lg bendul ikut je cakap senior, senior suruh bongkok bongkok lalu bawah kerusi pun lalu je kan. Tak rasa marah langsung sebab senior tu memang lg tua daripada aku huhu (sebal sikit lah). Then, time kursus prefect pun aku rasa serabut terkejar-kejar bagai HAHAHAHA tapi sebab fasi tu ayah orang so tak kisah lah kan. Tapi ni, fasi yang aku tahu dia cuma tua setahun dua daripada aku magad. Kau tahu lah sendiri apa perasaan dia kan lagipun aku dah besar (waklu acah besar) nak kena lari lari sebab senior(tua setahun dua) suruh. I is asdfghjkl hahahaha tak baiknya tapi aku tengah jujur ni. Tak baik menipu. Lepastu aku benci bau badan time orientasi. Hmm benci


wahai orientasi huhu

Aku pun tengah serabut nak packing barang. Ahad ni beb. Lagipun, aku tengah tunggu result ipg(gais mohon doakan kami lepas masuk ipg, ipg nak terima kami gais). Taktahu nak bawa barang banyak mana. Kau tahu, perasaan dia macam jawab addmath lah, hah susah kan?! Macamtu lah apa aku rasa sekarang! Complicatednya...matrik ni

Takdalah complicated mana tapi aku biasalah mmg suka besarkan benda kecil hihi 

Kau tahu lagi serabut bila ada list penyapu, penyodok HAHAHAHA nasib takda periuk kera kena bawa walaupun in bracket dia kata tak wajib tapi dia dah nyusahkan hidup aku sebab listkan sekali benda tu maka minda aku akan gelabah akan terfikir nak bawak benda tu argh wardah-eel (wardah suka makan belut)



fakta; muka sharifah garang mcmni lah, haa macamni

Lepastu, kau tahu lah kan orientasi kan, semua tak cukup dari setiap sudut dan minda huhu. Makan tak cukup, tidur lg tak cukup, rehat tak cukup, tenaga diperah habis-habisan masa tak cukup fuhs KAN DAH KATA SEMUA TAK CUKUP! Aku tkdapat bayangkan lah....last aku kena benda macamni time dekat uitm jengka, crazy father lah terseksa kau tahu. Ok maybe lah matrik punya orien tak macam ni kan, tapi bila kau kena tidur pukul 1 tapi kena bangun pukul4 pagi sebab nak berebut bilik mandi waklu. Last berebut shower time form 2, sobs. Aku benci berebut shower sebab dia rasa macam lepas mandi tu pun kau terus berpeluh balik huhuhuhuhu i hatechu (gelinya HAHA)

Nampak tak? Sebenarnya aku tak suka orientasi tu je HAHAHAHA yang lain no hal aku tak kisah pun sebab time orientasi lah penat-tahap-kau-nak-tidur-pun-takboleh-sebab-kau-penat huhu. Pastu nanti muka aku jadi selepek selebet je kahkahkah


Ni muka Iman penat ni muka aku penat lawa lagi kahkahkah

Aku rasa macam biarlah mimpi je 24/5 ni aku kena masuk matrik hahaha padahal ahad nanti terpacak jugak depan kmph tu waklu waduh waduh dah lah lesen tak dapat lagi, in progress lagi, lambat gila namatey tapi sebab cikgu ali baik aku memang tabah dan sabar je walaupun dalam hati aku macam;


MACAM ATHIERAH HAHAHAHAHAHAHA ARGH

Tapi aku tahu, aku bakal berterima kasih kat fasi pasal sanggup korbankan masa dan tenaga dan masa dan tenaga nak bg kitorang kenal kmph tu nak belajar mcmana nak survive kat kmph; terimakasih fasi hihi

Aku rasa tema kali ni pasal haiwan ah dari tadi ada belut bagai kahkah

Doakan kami gais. Doakan gfs gais. Doakan kami dapat ipg gais. Amin.


Sebab Fiqah tak pangkah twitcon aku, gdluck baby fiqah gdluck!

Yang lain pun, gdluck jugak! Bai xx


gfs xx