Post Follow Dash
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words-CASPER

A True Love Story

⊰Sweet Dreams⊱
Love does not aks you to discard your pride, it's about protecting a person, don't do this in the future, don't believe people so easily, don't fall in love so easily. Please, become Stronger ♥
"HAI UZZAIR"
[TUAN TANAH'S]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini




Only an act of true love
can thaw a frozen heart
"Casper No Bad Thoughts"


Bestfriends never let you do
stupid things, ALONE!
"Girlfriends For Forever"


UJIAN KECERGASAN IPG


Assalamualaikum&hai guys!

Baru lepas baca entry zaman tuk kaduk and me like OMAGAZ! *pengsan. Macam ni ke aku dulu? Spesis ntahpapa&tarapapa ni. Ada entry pasal menangis depan Ikhmal lah OMAGAZ malu odo. Kelakar sangat sampai aku rasa nak tanam kepala dalam tanah liat.

"Your future is created by what you do today not tomorrow"

Dan maybe because aku menangis depan Ikhmal haritu lah sampai sekarang aku MEMANG TAK MENANGIS depan orang ok tak tipu je, haritu aku TERmenangis depan Poh&Thie oh malunya.

Ok, jarang menangis dah. Im a strong person from now on huhu.


Aku dah habis melalut, alhamdulillah. Sekarang aku nak cakap pasal UKCG ni woi!

Ujian ni ada 5 check point yang kena setel dalam masa 30 minit.

First checkpoint - BMI

Second checkpoint 
- Ujian ketegangan urat yang ada 5 tahap (dan tahap-tahap dia memang ko kena jadi macam atlet yang lentik lentik badan tu)

Third checkpoint 
- Kena lompat selama 10 saat&dilarang terpijak garisan yang berbentuk + (huhu lompat si katak lompat)

Checkpoint 4
 - Buka kaki satu hasta, tangan sentuh lantai, paling ke belakang&sentuh dinding (aku nak bayangkan pun tak dapat mcmana nak buat ni?!) Kena buat 45 kali untuk dapatkan fullmark. 

Checkpoint 5 
- Lari ulang alik sebanyak 3 kali, 120 meter (ni senang lah kahkahkahkah aku kan atlet rumah)

Kesimpulannya?


Para guru era 2020 kena ada muscle kekekeke


Goodluck semua! Bakal-bakal cikgu! Mari berkhidmat mendidik anak bangsa! *pengsan