Post Follow Dash
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words-CASPER

A True Love Story

⊰Sweet Dreams⊱
Love does not aks you to discard your pride, it's about protecting a person, don't do this in the future, don't believe people so easily, don't fall in love so easily. Please, become Stronger ♥
"HAI UZZAIR"
[TUAN TANAH'S]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini




Only an act of true love
can thaw a frozen heart
"Casper No Bad Thoughts"


Bestfriends never let you do
stupid things, ALONE!
"Girlfriends For Forever"


Rindu


Assalamualaikum long time no see ya;

Dah besar dah aku dah habis spm pn.

Gembira ke ain? Tak langsung, im free from exam wat-ever buku rujukan nexus, pembaris panjang faber castle dengan highlight hijau but saya terpisah dengan kawan baik saya sampai mati. H10, mila sakinah shu ecah, syikin ag laily zaf mira aqilah nina semua tuu kawan baik aku satu dorm buat bising sama sama, study sama sama, story pasal crush sama sama semuanya sama sama. Diorang yang jaga aku, diorang tau even aku anak sulung tapi aku tetap anak bongsu bagi diorang. Diorang yang support aku, nasihat aku dengar masalah aku camana ni camana mana nak cari semua ni? Kenangan ni? Aku dah mula rindu serindu rindunya. Taktahu nak cakap apa buat apa dah. Aku tak boleh setup balik mind set aku. Ain, after this ure not going back to that hostel anymore. Mana ada aspuri dah Ain. Takut. Aku nak aspuri. Aku nak diorang yang jaga aku. Ada untuk aku setiap masa susah dan senang. Aku rindu nija dah. Kacip aku. Aku rindu semua.

Faezah; Ain ingat tau nanti kat luar, jangan mudah percayakan orang lain. Ramai manusia bertopengkan syaitan kat luar sana tu.

Me is like; Fae, nanti cakap kat aku kau dapat masuk u mana, aku nak ikut jugak tak kira.

Childish kan?

Nabil; Lg 3 hari ni Ain, lepasni keluar, time tu lah kita akan kenal dunia sebenar.

Me is like; Nak stay sini boleh tak?

Tak rare kan?

Ecah; Ain dah lah jangan nangis.

Me; How can i? Lepasni sapa nak jaga aku ecah, takda sapa dah *peluk ecah*

Im trying to be strong depan nija, tapi tiba dia nangis beriya dulu hahaha takjadi nak tunjuk hebat sebab lepastu aku tangkap leleh sekali. Klakooo ain klakoo tp, nak balik shah ahahaha.

Doakan kami, yeeeee. Doakan result avant garde dapat kembalikan maruah shah. Avant garde aku rindu avant garde. Aku rindu bila habis exam paper 3 bio budak laki terju kolam yang berlumut tu what the hahahaha, yang tak boleh blah bila duo yang terjun and me like masyaAllah duo what are u doing?! Hahahahaha duo yang pemalu rupanya gila kepala otaknya hahaha dengan firdaus aka fidomin. Gahhh rindu rindu rindu.



Satu perkataan je; rindu.