Post Follow Dash
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words-CASPER

A True Love Story

⊰Sweet Dreams⊱
Love does not aks you to discard your pride, it's about protecting a person, don't do this in the future, don't believe people so easily, don't fall in love so easily. Please, become Stronger ♥
"HAI UZZAIR"
[TUAN TANAH'S]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini




Only an act of true love
can thaw a frozen heart
"Casper No Bad Thoughts"


Bestfriends never let you do
stupid things, ALONE!
"Girlfriends For Forever"


Roar roar roarrrrr




*Thank you master*

Kahkahkahkah harini Ahad dah kena balik asrama tercinta. Feeling like tahi. Eheh, tkpalah ain balik demi spm karang kau tkdapat stret A tuu meraung makcik hilang anak pulak karang lagi naya. Tapi bulan 3 ni kena pergi uitm jengka and and tkdapat follow family balik wedding angah and and lepastu dapat balik kejap je and and nnti homesicko and and nanti rasa nak sepak terajang kerusi. Dah aku kenapa. Form 5 student life - Nina

Now musim busy dgn nak sukantara, exam dan kot. Haah naik blood pressure aku camni. Muda muda dah dpat darah tnggi woihh hiperbola wahahaha. Aku penat dan penat mmg aku jadi ala ala pesakit wad mental.

"Dah Ain ni kenapa, gila ke harini?" - Syu

"Kau tkpayah nak buat gila lah ain" - Nina

"Kau ni kenapa ain? Gila yeh?" - Hafiz

"Dah dah buat dah gila" - Ikhmal

Hahahaha ada satu hari tuu, time maghrib lepas solat aku masuk bilik bacaan dan mmg aku senyap gila. Penat gila nak mati. Aku tertidur tak ingat dunia dah. Mmg mood sleeping beauty. Then next day aku kecoh tahap apa. Mengusik org smpai kena belasah baa haha. 

"Nampak tak perbezaan ain semalam dgn harini?" - Syu

Hahahahahaha dah memang aku gelak tak ingat dunia. Time chemistry night aku dduk dgn nina dgn syamila. Dkat belakang ada hafiz, ecan dgn rafiq. Bila tgk muka hafiz yang innocent tktahu benda tuu, bhahahahahaha aku sibuk duk nganjing dia hahaha tapi sumpit hafiz lawak. Dan chemistry night aku tkbergerak.

Seronok je duduk sch, asrama ada member nak buat gila kan. Tapi aku mudah tension rasa nak balik klau smthing tak kena. Tiba tiba hmwork trlampau bnyak, prob org lain aku yg kena, mcmna nak catchup addmath, kertas graf yg berlambak dpan mata aku, penat yg boleh buat aku nak tidur je, kerja lain yg tak setel lagi mudah sgt aku rasa nak balik. Padahal bnda kecik je.


Indahnya dunia tidur lena lupakan semua hal dunia yg berat belaka lalala hahaha. Bila fkir nak rebut mesin lagi, esok kena bgn pagi ada kelas puh. Mujur end year dah. Cepat lah cepat lah. But seriously aku tkdapat imagine aku jadi budak U pulak dah mangai lagi aku rasa nak beli mesin urut ni esh. Dah overthinking pulak dah. Point sbnar kat sini,

Doakan sy can go through all. Amin.

Thank you for making my day xx Shah's