Post Follow Dash
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words-CASPER

A True Love Story

⊰Sweet Dreams⊱
Love does not aks you to discard your pride, it's about protecting a person, don't do this in the future, don't believe people so easily, don't fall in love so easily. Please, become Stronger ♥
"HAI UZZAIR"
[TUAN TANAH'S]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini




Only an act of true love
can thaw a frozen heart
"Casper No Bad Thoughts"


Bestfriends never let you do
stupid things, ALONE!
"Girlfriends For Forever"


Kem Bersepadu Sbp.



Salam.

And what?

HAHA Gambar time kem bersepadu Sbp. Bila semua orang berpakat nak pakai baju Krs why? Sebab I hate suit Pandu Puteri okay. Time form 3 mana pernah stay dengan baju tuu mesti setiap minggu tukar unit. Sebab ada Gpk Ko baru yang agak tegas dan berhemah haha aku stay dengan suit tuu. Mujur sekarang jadual hari Rabu pakai baju pj yeay. Tak payah senak dengan baju pp. Well, time ni aku dapat group hijau terang ala ala bercahaya tuu ada semua tak sombong tapi memang ada yang senyap. Sikit. Sampaikan aku tak kenal haha. Aktiviti time ni bapak best, ada wall climbing dll. Tapi, cerita sedih yang wall climbingnya tak sempat. Wall climbing kitorang time slot 7 dan slot 7 batal pasal tak sempat untuk majlis penutup phui. Slot 6 paling benci. Masuk hutan Jungle. Ew. Aku benci. Tapi lawak bila kitorang, aku, sakinah, aqilah, farah duduk paling depan pasal nak cepat keluar. Angkat stokin sampai lutut haha. Masukkan kaki seluar dalam stokin. Btw aku sanggup buat semua benda asalkan tolonglah jangan bagi binatang alah pacat lintah dekat dengan aku. Anti. Kelakar bila budak sch lain pn follow benda kitorang buat. And what? Skinsock pn diorang tarik naik atas haha lawak lah. Apek kena lead kitorang. Tapi kitorang yang jadi leader. Aku, Sakinah, Aqilah, Farah. Segala lumpur yang kitorang kena lalu, habis elak dah. Pandailah kitorang paut dekat semua pokok yang ada. Kena tunduk menyelam dalam lumpur pn aku elak. Mampus lah apek buat muka bengang ke apa. Budak sch lain lalu, aku dengan geng tak haha. Jahat. Bai.

Apek banyak kali pesan, hati-hati ada dahan berduri menda ntah. Tapi aku nyanyi lagu do i care pakai pegang je dah dapat tanda dekat tangan. Sobs. Kena duri, berdarah bloody badly haha overdose. Tapi serius sakit. Bai.