Post Follow Dash
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words-CASPER

A True Love Story

⊰Sweet Dreams⊱
Love does not aks you to discard your pride, it's about protecting a person, don't do this in the future, don't believe people so easily, don't fall in love so easily. Please, become Stronger ♥
"HAI UZZAIR"
[TUAN TANAH'S]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini




Only an act of true love
can thaw a frozen heart
"Casper No Bad Thoughts"


Bestfriends never let you do
stupid things, ALONE!
"Girlfriends For Forever"


Teluk Batik.



Assalamualaikum. Bismillah.

Coming back from Perak. Kerian. Superbly awesome dan boleh buat aku lupa segala masalah problem macam hantu tuu haha (y) Act, ingat nak baik awal so Angah boleh follow tapi Acik pulak balik lambat. 2 haribulan hari Ahad kitorang hantar angah balik maahad mujur tak menangis dia haha lepastuu terus balik perak. Pukul 12 tengah hari bertolak memang lah sampai rumah tok, pukul 10. Masa tuu, ada family Pak su, mak long so segan pulak nak tidur terus. Jadi kita mandi dan makang borak sikit. Then after habis koya semua memang tidur tak ingat dunia lah. Ibarat orang mengantuk disorongkan bantal eh?


Ini gambar mengada before bertolak haha.

Duduk rumah tok tkbuat ape menggemukkan diri. Btw aku masak okay even menjerit sakai ke. Aku belajar masak untuk husband to be aku kahkahkah. Lepas tuu buat segala kerja rumah yang selama ni aku liat nak buat. Woihh duduk kampung bangun kena awal habaq ni. Then mandi air sejuk tahap mega giga tera wuuuu getar getar vibrate haha.


And we visit Teluk Batik. Okay serius aku ingat Teluk Batik something like tempat adventure lalalala tapi bila Shahril kabor pantai. Boooooo dah memang aku tak mandi lah saja datang. Pagi aku bangun semangat get ready nak pergi sana tapi lepastuu Pak Jang datang lewat sikit. Hemmmm -,- Nvm lepastuu kitorang start perjalanan jauh tak ku sangka bla bla bla dua jam aku dalam kereta habis punah segala kelawaaaaan ku cehhh haha. Oh spec Pak Teh punya dan saya pinjam lol. Aku bab pantai ni sejak dah besar dah matang ni tak sentuh dah nak mandi pantai haha malu ahh eden. Ramai pulak tuu ooo seremmmm. Dan sebab reason ni lah, ehemmm wahai bakal imam, sila sediakan sebuah rumah ditepi pantai sekali ada kolam okay? Haha k aku gila. Segalanya tiada kena mengena.


Ini yang buat aku jeles jeles tapi Acik lagi jeles. Haha aku cakap aku taknak mandi then dia pon menggediks taknak mandi last last kempunan sapaaaa suruh haha. Btw aku jeles jugak tapi kena cover okay kita cover.


And benda alah ni aku panggil banana watever. Tahap kempunan dan menyesal aku makin naik bila wujudnya benda alah ni. Okay aku taktahu pulak ada benda ni kalau tak dah memang lama dah aku main ooooooo sedih. Tengok je orang yang main benda ni aku rasa macam ibu mengandung teringin something eeeewwww. Okay serius lepasni aku akan make sure husband to be aku bawak aku main benda ni tak kisah time tuu pukul 12 malam lagi suwittt hapaaaa haha. Sila jangan gelak ini semua khayalan semata okay.

Sekian, tidur.