Post Follow Dash
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words-CASPER

A True Love Story

⊰Sweet Dreams⊱
Love does not aks you to discard your pride, it's about protecting a person, don't do this in the future, don't believe people so easily, don't fall in love so easily. Please, become Stronger ♥
"HAI UZZAIR"
[TUAN TANAH'S]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini




Only an act of true love
can thaw a frozen heart
"Casper No Bad Thoughts"


Bestfriends never let you do
stupid things, ALONE!
"Girlfriends For Forever"


Hard


Bismillah

Tadi ada conversation dengan sahabat

Pasal ape? Tak lain tak bukan

Pasal dia lah

Aku decide taknak fikir dah

Banyak masalah dah weh

Dengan masalah kelas, 

masalah diri sendiri lagi berlambak

Ikhmal cakap, inilah padahnya

Bila ada sahabat taknak guna

Semua masalah simpan sendiri je

Side aku? Aku taknak susahkan kawan ahh

Nanti keluar semua masalah ntahpebende aku

Ikhmal cakap, tuu lah gunanya kawan

Bagi aku, takyahlah susah nanti

Aku menulis kalau prob aku dah

macam bengong keluar berlambak

Satu malam, aku masuk kelas

Semuaorang pandang satu kelas

Awat hang nangis ain? Beria

Senyap je lah takkan nak bukak mulut

Mampus aku lagi meraung

Then, aku menulis

Aku decide nak bagi Ikhmal sebab

Aku tak malu dengan Ikhmal 

nak story benda remeh

tak masuk dek akal langsung tak malu

Ikhmal baca

Datang tepi tingkap, ain asal ni?

Aku penat lah Ikhmal

Asal problem nak datang cari aku haaa?

Aku penat lah banyak kali aku mengeluh

Leklah jangan gini haha

Ikhmal pujuk macam asdfghjkl

Mampus lah aku nak meraung ke ape *kesat airmata

Ikhmal slowtalk

Tapi time tuu aku rasa macam

Nak packing lari balik rumah

Homesick aku datang

Tak selalu

Kalau jadual aku pack tahap giga dah

Ikhmal cakap,

banyak benda sampai

aku dah tak ingat dah

Ikhmal cakap,

Aku kena kuat tapi

Aku geleng je sambil kesat airmata

Aku penatlah Ikhmal aku penat

Nampak lemah kan? Tapi tak,

selama ni aku dah try

aku dah jadi cukup kuat

Tapi perasaan buat aku jadi lemah pheew

Nampak kelemahan aku?

Ini nukilan perasaan

Takkisah lah nak cakap apa

Sekarang, Ecan cakap

Aku dah lain makin sombong

Aku tak faham lah

Mana dia nampak sombong aku?

Aku cuma penat

Penat penat penat

Dan penat

Lepasni nak cakap aku gila

Aku tak kisah lah

Janji aku nak go on dengan life sediri.

Sekian, harap maklum