Post Follow Dash
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words-CASPER

A True Love Story

⊰Sweet Dreams⊱
Love does not aks you to discard your pride, it's about protecting a person, don't do this in the future, don't believe people so easily, don't fall in love so easily. Please, become Stronger ♥
"HAI UZZAIR"
[TUAN TANAH'S]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini




Only an act of true love
can thaw a frozen heart
"Casper No Bad Thoughts"


Bestfriends never let you do
stupid things, ALONE!
"Girlfriends For Forever"


Areostype.


Assalamualaikum dan selamat malam. Mukadimah skema berjemaah k. Jumaat Sabtu Ahad dah memang lama aku tunggu dah balik yeaay yeaay. Even 3 hari jaa, bersyukur lah wahai Ain daripada kau tak balik langsung. Btw mujur takda kelas tahanan kalau tak aku meraung sekarang ni serius. Nai cuti harituu Kesuma kan? Okay habis Kesuma tutup cerita kalau tak serius aku sakit hati mega giga. Then, HATEAS. Aku berjaga sampai pukul 2 pagi semataaa nak hias dorm fulamak. Rasa macam, kenapa reason Hateas nak cantikkan dorm kau boleh stay up Ain, tapi bila reason nak stay up study kau terus alala mengantuk mak aihh tahap bangang? Hihi serius cakapm time form 3 aku mana pernah stay up. Nak nak lepas Cikgu Fakhrul keluar sch. Pukul 12 memang aku dah tidur. Kak Fatin, Kak Nadia, Kak Eliya, Kak Thirah pon memang dah kenal aku. Seseleeping beauty Aqilah, boleh jugak nak stay up zaman Pmr. Aku? Mohon ampun. Then, latihan Sukantara. First day, lontar peluru aku target kosong dah tapi tkboleh blah bila seniors target aku 2 mata. Amacamano ni? Aku tksanggup nak hampakan harapan mereka :B Heheh then lompat jauh haha yang ni memang aku tk target 2 mata tapi alhamdulillah dapat jugak 2 mata. Tapi mmg aku hampa ahh kalau lompat jauh tkdapat 2 mata even kaki aku pendek ke bukan Alasan ! HAHA. 800? Dah sumpah aku main main kbye.


Yang ni hasil karya Kay aku edit hihi.

Doakan saya da kawan dapat suami soleh Amin Assalamualaikum.