Post Follow Dash
Atelophobia;

Bonjour!


Hello and welcome to my blog
I pour my heart and thoughts here
Pardon my words-CASPER

A True Love Story

⊰Sweet Dreams⊱
Love does not aks you to discard your pride, it's about protecting a person, don't do this in the future, don't believe people so easily, don't fall in love so easily. Please, become Stronger ♥
"HAI UZZAIR"
[TUAN TANAH'S]


Skins by: IlliShuhada
Basecode : PikaChan
Best viewed in Mozilla and Google Chrome
Adalah haram untuk buka page source dan curi code di sini




Only an act of true love
can thaw a frozen heart
"Casper No Bad Thoughts"


Bestfriends never let you do
stupid things, ALONE!
"Girlfriends For Forever"


Alkisah.




Sorry lah gambar annnnnooooy you sangat :DD

Greetings and salam,

So so so harini jalan Kuantan before esok petang nak balik Shah dah gilaaa giga rindu -,- Sumpah rindu hihi. Singgah The Store tadi cari seluar forest then tkda saiz pulak dah. Nak beli XXS karang nampak macam eeewwww gileee ketat takmboh aku. Saiz XS pulak yang ada line warna hijau mengancam mak grr. Warna ungu feveret saiz M pulak grr. Jadi, hamba beli lah jugak line hijau tuu memang tiap mase wa pakai baju Hamdan ahh gini HAHA. After cari baju bebudak kecik tuu gileee ahh semua demand nak baju mahal. Kiko lah apelah menyampah (Y) Mak ajak makan restoran TomYam Casper bersempena nama aku Kahkahkah. Tapi taknak, tunggu ramai ramai cukup semua lah mak. Tengok, nampak? Aku sayang adik ape HAHA. Ayah then decide, beli Kfc je lah. So, mak aku Izzah singgah Kehhefffsiii kejap. Ayah bawak Superman Ultraman Spiderman masuk kereta tak sabar sabar nak argggghhhh. K, masuk Kfc beratur macam biase lah kan buat muka slumber. Tibe, ada sorang Makcik ni, pakai main lintas je bapak cantik mukaaaaaa. Tau lah dah lewat nak Maghrib dah, tapi hormat lah. Karang besar anak cucu jadi gitu tk ke malu? Sorry, wa panas sebab wa lapar HAHA. Btw, masalahnye, satu Kfc tuu jadi bising sebab The Makcik yang fuyoooh mulut, bukan main lawanyeee. Abang hensem tuu dah sound dah tapi beliau betah or beta watever. Aku kat belakang senyum macam kerang busuk dah, zaman sekarang -,-



Nak jadi cerita kan, belakang aku ada sorang mamat err or should I call him, Pakcik? Sebab muka gaya tua tapi dress up macam penyanyi rock Awiiiiiieeeee weeeeeee HAHA. Dengan rambut ala-ala Elicat kan. Memang lawa lah boleh buat aku dengan Izzah rasa terancam. Then, aku rasa macam nak cakap, Uncle, uncle ni penyanyi terkenal Amy Search tuu ke? Nak signature boleh? Senyum busuk. K aku serius k. Sebelah kamiorang pulak, ada sorang Makcik Muda kita pendekkan jadi, MM. Dress up die tersangatlah membungkus auraaaaat. Mampuslah harini aku jadi Ustazah iyeeeee Ustazah Ain. Dengan rambut berwarna aku tkfahamlah tkpernah pergi ceramah ape -,- mmglah aku pon tksetutup tutupnye tapi err aku rasa macam sakit mata nak tengok kan aku yang dapat dosa haaaa. Then, tkpasal ayah aku pakcik pakcik berkopiah dapat dosa haaaa. Ape nak tunjuk ntah. Err aku hanya mampu berdoa, Allah bagi hidayah untuk KITA SEMUA. Noktah.

Lepas Kfc siap, berhenti solat. After solat, otw nak ke kereta aku nampak sorang kakak ni. Emm aku nak cakap yang, she look Awesome. Muka dia nampak bercahaya like ada Nur yes Nur. Dengan tudung labuhnya buat aku tertanya, bile aku nak jadi macamtuu? Err no answer. Btw, seriusli saya memang suka akak tuu. Kalau lah ada abang, boleh suggest HAHA. Eh Kulin, nak tak? Molek lah Kulin alim, akak tuu muslimah Oh sweetnye :D Till here, take care Ain :*

Ps: Dekat The Store ada satu anak patung ni, comeeeeeeeel sangat. Comel gilaaaa dah pegang peluk peluk dah k sumpah teringin. Tapi letak balik takut ayah tak bagi. Tibe sampai rumah, mak tanye kenape tkambil k sumpah sedih :( Boleh tak tolong doakan, Mucut tkkena beli tolong eh eh eh.